torstai 20. syyskuuta 2012

Miten voisit tukea kampanjaani ?

Ystävät, sukulaiset, tuttavat ja tutuntutut ! Vaalityö on ollut hyvin mielekästä ja antoisaa. Olen saanut keskustella tapahtumissa erilaisten ihmisten kanssa kuullen miten kaupungissamme on hyvin / huonosti sekä tavannut ihania ihmisiä.

Monet toivottavasti tietävät että olen sitkeä. Olen kasvattanut kolme lasta, joista vanhin on kehitysvammainen ja olen toiminut omaishoitajana reilusti yli 10 vuotta. Olen 11 vuotta ollut aktiivisesti mukana lasteni harrastuksissa ja toimin edelleen joukkuejohtajana kahden lapseni jalkapallojoukkueessa. Perustin erityisjalkapallojoukkueen ja sitkeällä vapaaehtoistyöllä edistystä on saatu melkoisesti. 

Vuosia takaraivossani on ollut kiinnostus politiikkaan, kaksi vuotta sitten otin härkää sarvesta. Päivämme on joka hetki politiikkaan liittyvää: terveyspalvelut, päivähoitopalvelut, koulutuspalvelut, työ yms., poliittisten päätöksien kautta nämäkin palvelut on kuntalaisten käytössä.

Vaalipäivään on enään 38 päivää. Ensi viikolla saamme ehdokasnumerot. Vaaliesitteiden ja -mainosten tekeminen maksaa. Teillä olisi nyt mahdollisuus tukea kampanjaani. Esitteiden ja mainosten painattamiseen tarvittaisiin muutama sataeuroa, myös fyysistä tukea tarvitsisin.



Tulemalla mukaan tukijoukkooni rakentamaan yhdessä
meille kaikille parempaa Helsinkiä.


Lahjoittamalla kampanjatililleni vaali-ilmoittelua varten:
FI4516533500004900
Pienikin lahjoitus on suuri apu!


Ota yhteyttä:
puh. 0400 607 932
sähköposti: arzucaydam1@hotmail.com






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti